kimmenn Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 heihei : )) som sakt sitter bunnpanna bom fast, den har gloppe på venstre sia (passasjerside) men på høyresiden så sitter den helt fast. er ikke tegn til att den vil slippe. har prøvd alt jeg kan komme på for å få den laus, men måtte bare gi opp før jeg mister besinnelsen helt.. har vell prøvd alt av "triks" jeg kan komme på, men dette med dårlig resultat. peile pinnen er da ikke av fordi den har også ett problem med å gi slipp på bunnpanna, den virker løs men den vil virklelig ikke slippe. så jeg tenkte att jeg skulle ta av den når jeg har fått ut bunnpanna. så jeg begjynner å lure på om det er en "lur" løsning på dette. takker så meget får alle innspill : )
Joachim_M5 Skrevet Juni 28, 2013 Skrevet Juni 28, 2013 Føler meg riiiimelig trygg på at du har glemt en skru et sted... Se i bakkant. Tatt ut de lange helt bakerst samt de som går i girkassa?
kimmenn Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Skrevet Juni 28, 2013 tviiler strekt på det, har sjekka over mange ganger, men finner nada skrue : ) men skal nå sjekk over igjen når æ kjem te biln da : )
kimf Skrevet Juni 28, 2013 Skrevet Juni 28, 2013 Det sitter vel noe plasttropper på girkasse som man må ta ut, å inni der er det vel 2 skruer hvis jeg husker rett ?
kimmenn Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Skrevet Juni 28, 2013 det satt en slik plastpropp midt under som jeg tok ut, men da ser jeg jo bare svinghjule (?) men så ikke til noen skruer som satt der. hvor sitter de evt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå