pug106 Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Siden et annet prosjekt frister vurderer jeg å selge min IKKE godkjent ombygde Compact M3. Bilen er bygget av SS Performance i 2007 og er meget hel og pen. SSP sier kunden fikk alle donorpapirer men disse har blitt borte/solgt underveis før jeg fikk den. SSP kan ordne godkjenning men det koster over halve verdien av bilen nå. Den senere tid har den hatt full gjennomgang av bremser, service, nye dekk+++. Potent bil som kan lettes mye om man skal ha kun trackday bil eller komfortabel racer sånn som den er nå. Les annonsen nøye før du tar kontakt, kun seriøse henvendelser blir besvart. Legger ut noen bilder etterhvert men under finner du bildene fra bygging hos SSP. Den er helt lik bare med BBS LeMans 18" felger. http://www.ssperformance.no/nb/kundebil ... mpact.html 1995 BMW E36 M3 Compact utstyr/info: M3 E36 3,0 motor (286hk/320Nm) Km 195.000+- M3 frontfanger + leppe M3 bakfanger M3 speil M3 kanalskjørt M3 støtlister Hvite blinklys E46 compact baklukespoiler Defa-alarm Lakkerte utvendige handtak Oppgraderte gjennomborra bremse skiver bak Original M3 skiver foran m/Pagid DS2500 bremseklosser, HELT NYTT Diff med 25% sperre med 3,46 utv. (standard M3 har 3,15 utv.) Originale AC Schnitzer innstegslister AC Schnitzer pedalsett m/ fothviler Girkule m/lys Svart skinninteriør med elektriske sportstoler M3 Kombi-instrument (oljetemp virker ikke/ikke montert) Elektriske vinduer foran M3 ratt Takluke 97 front grillramme Bil omlakkert i org. farge i 2008 og bakskjermer i 2012 Bakskjermer er breddet i stål (innsveiset M3 E46 front skjermbuer) Wiechers tårnstag foran og bak K&N konfilter 18" BBS LeMans felger fra GS med nye sommerdekk. KW variant 2 justerbart understell Egenvekt ca 1250kg Halvbur følger med men ikke montert (skrubur i alu) Den er ikke for tiden EU godkjent men dette ordnes i slutten av Juli evt lite prisavslag om dette ordnes av kjøper. Etter den er EU godkjent legger jeg den på finn.no Pris 95.000,- Kontakt meg på PM eller bjornet2001@yahoo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pug106 Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Nå med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pug106 Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Leveres ferdig EU-godkjent i uke 31 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå