rasstut Skrevet Juni 28, 2013 Skrevet Juni 28, 2013 Sjekker interessen for min s38b38 motor. Med girkasse .motoren er tatt fra en 88modell 520 som var bygd om til m5. Jeg ønsker å bytte motoren i en m50 turbomaskin . Helst til e36. Bytter gjerne likt eller mellomlegg fra min side . Er ikke interessert i cash da jeg ikke trenger det. Å selger heller ikke noe løst fra motoren . Motoren er delvis demontert for den var tiltenk e36. Står uten innsug , grenrør og kjølevansrør på framside og eksos side . Mvh joakim
rasstut Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Skrevet Juni 28, 2013 Sjekker interessen for min s38b38 motor. Med girkasse .motoren er tatt fra en 88modell 520 som var bygd om til m5. Jeg ønsker å bytte motoren i en m50 turbomaskin . Helst til e36. Bytter gjerne likt eller mellomlegg fra min side . Er ikke interessert i cash da jeg ikke trenger det. Å selger heller ikke noe løst fra motoren . Motoren er delvis demontert for den var tiltenk e36. Står uten innsug , grenrør og kjølevansrør på framside og eksos side . Mvh joakim Alle demonterte deler følger selvfølgelig med ! Dette har vært tatt av i forbindelse med tilpassing av motor
rasstut Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Skrevet Juli 1, 2013 Har ingen pris å komme med da bytte forslag er relevantev! Verdien på dissr motorene bruker vel ligge på alt fra 30 til 35 ?
rasstut Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Skrevet Juli 1, 2013 Fått flere gode forslag . Kom gjerne med fler ! Motor kan monteres igjen om ønskelig før byttehandel !
rasstut Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Skrevet Juli 3, 2013 Det er kun innbytte som er aktuelt? Og bare m50? Er nok desverre det ! Er en e36 motoren skal i , s38 skulle egentlig nedi der men det rekker ikke bli ferdig i år med turbo så da er nok m50 beste maskin og hive rett nedi i mine øyne ! Om det kommer noen tilbud som ikke er interessert i noen s38 men cash så kan salg bli aktuelt ! Motor kan monteres komplett foruten om grenrørene da jeg ikke har planer om å handle nye eksos pakninger eller pinbolter , men ellers kan motoren monteres fra topp til tå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå