Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekker interessen for min s38b38 motor. Med girkasse .motoren er tatt fra en 88modell 520 som var bygd om til m5.

Jeg ønsker å bytte motoren i en m50 turbomaskin . Helst til e36. Bytter gjerne likt eller mellomlegg fra min side . Er ikke interessert i cash da jeg ikke trenger det. Å selger heller ikke noe løst fra motoren .

Motoren er delvis demontert for den var tiltenk e36. Står uten innsug , grenrør og kjølevansrør på framside og eksos side .

Mvh joakim

Skrevet
Sjekker interessen for min s38b38 motor. Med girkasse .motoren er tatt fra en 88modell 520 som var bygd om til m5.

Jeg ønsker å bytte motoren i en m50 turbomaskin . Helst til e36. Bytter gjerne likt eller mellomlegg fra min side . Er ikke interessert i cash da jeg ikke trenger det. Å selger heller ikke noe løst fra motoren .

Motoren er delvis demontert for den var tiltenk e36. Står uten innsug , grenrør og kjølevansrør på framside og eksos side .

Mvh joakim

Alle demonterte deler følger selvfølgelig med ! Dette har vært tatt av i forbindelse med tilpassing av motor :)

Skrevet
Det er kun innbytte som er aktuelt? Og bare m50?

Er nok desverre det ! Er en e36 motoren skal i , s38 skulle egentlig nedi der men det rekker ikke bli ferdig i år med turbo så da er nok m50 beste maskin og hive rett nedi i mine øyne ! Om det kommer noen tilbud som ikke er interessert i noen s38 men cash så kan salg bli aktuelt ! Motor kan monteres komplett foruten om grenrørene da jeg ikke har planer om å handle nye eksos pakninger eller pinbolter , men ellers kan motoren monteres fra topp til tå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...