krissmp Skrevet Juni 29, 2013 Skrevet Juni 29, 2013 Hei Har i dag noe Supersport greier på bilen som begynner å bli noen år. Syns dette er alt for stivt og for lavt. Subber bak og slår hardt med dumper. Tenkte derfor å få den litt høyere bak og få opp komforten litt. Tanken min er H&R 45\10 senkefjærer og noe lignende orginaldempere. F.eks koed sine AL-KO dempere. Noen syspukter på dette? Ser for meg att dette blir perfekt høyde og komfortabelt, men er kanskje litt skeptisk på kjøreegenskapene og att det kan bli litt "jyngete" med "orginaldempere". takker for alle svar
krissmp Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Skrevet Juni 30, 2013 Lurer på om det kan bli litt for stivt med bilstein dempere?
krissmp Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Skrevet Juli 1, 2013 Om nivåreguleringen er fjernet skal jeg da kjøpe støtdempere og fjærer "uten nivåregulering"? Ser ut som koed ikke har H&R fjærer uten nivåregulering til 540. men lurer på om jeg kan bruke fjærer til 525td uten nivåregulering. Siden disse med nivåregulering passer til 540?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå