CeeKay Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 Rydder i boden og må kvitte meg med litt! Selger derfor div til en symbolsk sum mot at det blir hentet hos meg. (ca 30 minutt fra Bergen sentrum) Sender ikke! Strøken Rieger frontleppe til E34. 150,- kroner. SOLGT! Sideskjørt til E36. Ser hele og fine ut. Er lakkert mørk blå. 200,- kroner. Ta kontakt på PM, Mail: DJ_CeeKay@yahoo.no eller tlf: 45114143. (send gjerne sms da jeg ikke har dekning på jobb)
Knappen Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 Hei! Har sett disse på finn en stund, men glemt å ta kontakt.. Vet du hvilken fargekode lakken på de sideskjørtene har?
CeeKay Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Skrevet Juni 30, 2013 Fargekoden vet jeg dessverre ikke.. De er mørkeblå i alle fall:) Må gjerne komme å se.
CeeKay Skrevet August 21, 2013 Forfatter Skrevet August 21, 2013 Som sagt noen ganger før, jeg sender ikke Prisen er så lav pga jeg ikke gidder gjøre noe med det. Skal noen ha det må det hentes her Hvis ikke blir det bare stuet bort på loftet, så kan det ligge der i noen år til. Har høyere bud på det hvis jeg sender.
CeeKay Skrevet August 23, 2013 Forfatter Skrevet August 23, 2013 Grunnen til at jeg ikke vil sende den er ganske enkelt at det hadde tatt enorme menger både bobleplast og innpakking rundt den for å være sikker på at posten ikke smadrer den/skraper den opp underveis. Har selv opplevd dette noen ganger, og ikke fått noe som helst form for kompensasjon noen av gangene.. Litt kjedelig å sende den til noen, og så risikere at den er søppel innen den kommer frem + Bobleplast er dyrt! (og har jeg først kjøpt den er det nesten umulig å ikke "poppe" alt før jeg sender )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå