etz Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Hei. Har noen stygge riper i bakruta på bilen. Lurte på om noen vet hva det koster for en original sotet bakrute til en E90? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Har en ny bakrute til bilen din liggende:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiin Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Gjennom de fleste forsikringsselskap så tar de glass skade reperasjoner på forsikring uten bonustap, hadde sprekk i frontruta mi, fikk bilskade firmaet hos oss her til å bytte frontrute for meg, jeg betalte 2000,- (via Enter Forsikring) også fikk jeg brev ett par dager senere om at skaden ble på 8000 kr, noe som ble betalt direkte til verkstedet uten bonustap Så sjekk opp med forsikringsselskapet ditt og ta deg en tur til Ris Bilglass eller, Hurtigruta or what ever Da slipper du å gjøre jobben selv og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå