torf Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Har kjøpt meg E39 touring så E34n må desverre selges Info i gammel salgs tråd viewtopic.php?f=44&t=239158 Pga av noen små rust flekker som er sandblåst og et par parkeringsbulker er bilen på lakkering Blir klar iløpet av uka Km std nå er 274000 Har hatt null problem med bilen siden kjøp i okt Pen innvending bortsett fra førersete Sommer dekk foran må byttes Eu ok til 04 2014 Årsavgift betalt Pris 30000 Kun rent salg ikke int i bytte Ny bilder når bil kommer fra lakk Tlf 45217555 Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torf Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Bilde av bil lakkert, mangler div lister Flere bilder når lister er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torf Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Noen bilder fra i kveld Ikke lett å ta bilder i det herlige sommerværet Mangler lister høyre side, blir montert i helga Montert Lamin X film på lykter foran, Det følger med Org baklys, LED baklys, Hvite blink foran, org ratt og org sideblink Kommer mer bilder av interiør når jeg får vasket og støvsuget iløpet av helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torf Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Litt mer info Det som er lakkert er alle 4 dører, begge forskjermer og takluke Negativt med bilen Airbaig lampe lyser etter att forrige eier byttet til sportratt m/airbag, org ratt følger med Bremselysbryter virker av og til , bestilt ny fra GS Liten skade på høyre speil Uklart i kanten på venstre speil Svetting fra motor Svetting på bakaksel Slitt sjåførstol Klips til grillomraming defekt , bestilt ny fra GS Riper i kanten på framfelger Gamle og skjevslitte framdekk Rust rundt propp i gulv venstre side Liten sprekk på bakfanger under på høyre hjørne A/C virker ikke,har ikke undersøkt hva som er feil, var slik da jeg kjøpte den Dette er tross alt en snart 20 år gammel bil som har rullet 274t km Bilen ser meget pen ut, men pga av nevte ting kan jeg ikke kalle den strøken Ingen problemer med motor eller girkasse, sperra på diff virker fint på vinterføre God å kjøre og ligger bra på veien Prisen er ikke prutbar Den er satt med tanke på over stående feil/ mangler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torf Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå