snerk Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Noen som trenger ekstra plass til bagasjen til ferien, eller vil være tidlig ute før vinteren? Selger min skiboks som er lakkert i fargen orientblau. Den er fin og i orden. Helt ny lås. Er usikker på hvilket merke den er, ettersom den er lakkert. Er åpning i bakkant på denne. Selges ettersom den ikke blir brukt. Kan også selges med bmw-lastestativ. Kan ordne bilder ved interesse. 2000,-? 2500,- med lastestativ? Eller fornuftig bud. Mvh. Ulf
snerk Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Skrevet Juli 22, 2013 Hei! Jeg skal forsøke å få tatt noen bilder i morgen. Mvh. Ulf
snerk Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Skrevet Juli 24, 2013 Noen bilder. Glemte å skrive at boksen (og lastestativet) må hentes hos meg i Elverum. Etter å ha sett på ulike bilder av skibokser, så kan det se ut som at den er av merket Packline. Boksen og stativet har sittet på en E39 touring.
pautomagi Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Jeg er interresert, men kunne du sendt mål på den ? Lenge, bredde og høyde. Sånn ca bare
snerk Skrevet August 1, 2013 Forfatter Skrevet August 1, 2013 Hei! Den er ca. 220 cm. lang, 77 cm. bred og 33 cm. høy.
snerk Skrevet August 6, 2013 Forfatter Skrevet August 6, 2013 Den er grei! Kan ikke du sende meg en pm, så kan vi avtale nærmere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå