mathiasgranberg Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Har alltid ønsket meg m5 og har ikke helt skjønt hvorfor bmw ikke serieproduserte E39 m5 som touring derfor planlegger jeg å bygge en selv, blir et langtidsprosjekt fordi det ikke regner penger. Kjøpte meg en 3l diesel touring for litt over 1 år siden, som fungerer som bruksbil den har godt potensiale for en s62. Planen er og importere en komplett m5 fra tyskland og flytte det meste over Trenger seriøs hjelp angående fargevalg da det er så mye fint, heller mot imola eller lemans men det er blitt så mye av de idet siste... bilde av utgangspunkt :
Bjornhbjelland Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Spennande og kult prosjekt! Følger med her! Legg gjerne ved litt ka du detaljer du tenker deg, om du har tenkt å importere bil fra tyskland osv osv osv.
mathiasgranberg Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Skrevet Juli 2, 2013 Spennande og kult prosjekt! Følger med her!Legg gjerne ved litt ka du detaljer du tenker deg, om du har tenkt å importere bil fra tyskland osv osv osv. Kommer info kan si at søknad til BT er godkjent
Bjanne Skrevet Juli 3, 2013 Skrevet Juli 3, 2013 dette er kult ! skulle gjøre samme i fjor, bare jeg skulle bruke 528iat. men ble for tidskrevende og fant ut jeg ikke hadde tid til å gjøre det. :/ avus blå med sorte detaljer eller imola rød med sorte detaljer er mine topp e39 fargevalg.
mathiasgranberg Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Skrevet Juli 4, 2013 Tok faktisk over 6 måneder å få svar fra BT så er glad søknaden ble godkjent
Mr Mykland Skrevet Juli 5, 2013 Skrevet Juli 5, 2013 Spennende prosjekt Følger meg Det jeg syns er fint, er Imola rød med sort tak og sorte lister Det tror jeg kan gjøre seg på en touring, da jeg syns lemans passer best på sedan utgaven
mathiasgranberg Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Skrevet Juli 5, 2013 Spennende prosjekt Følger meg Det jeg syns er fint, er Imola rød med sort tak og sorte lister Det tror jeg kan gjøre seg på en touring, da jeg syns lemans passer best på sedan utgaven Så bra er enig i at det er fint ja, er vell en her på forumet som har det? en 2,5diesel?usikker på om den har svart tak da
mathiasgranberg Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Skrevet Juli 13, 2013 Da klarte jeg å rulle med bilen............ noen som trenger e39 deler? flott
mathiasgranberg Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Skrevet Juli 22, 2013 Stand på kassen og hvor mye for kassen? Kassen er bra den, men tror jeg skal selge alt samlet, men du kan jo gi meg et bud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå