Gå til innhold

E39 530d touring --> E39 M5 touring :) I planleggingsfasen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid ønsket meg m5 og har ikke helt skjønt hvorfor bmw ikke serieproduserte E39 m5 som touring :( derfor planlegger jeg å bygge en selv, blir et langtidsprosjekt fordi det ikke regner penger.

Kjøpte meg en 3l diesel touring for litt over 1 år siden, som fungerer som bruksbil :) den har godt potensiale for en s62.

Planen er og importere en komplett m5 fra tyskland og flytte det meste over :)

Trenger seriøs hjelp angående fargevalg da det er så mye fint, heller mot imola eller lemans men det er blitt så mye av de idet siste...

bilde av utgangspunkt :

4gy2imgrkvgxwuda9f9i.jpg

Skrevet

Spennande og kult prosjekt! Følger med her!

Legg gjerne ved litt ka du detaljer du tenker deg, om du har tenkt å importere bil fra tyskland osv osv osv. :D

Skrevet
Spennande og kult prosjekt! Følger med her!

Legg gjerne ved litt ka du detaljer du tenker deg, om du har tenkt å importere bil fra tyskland osv osv osv. :D

Kommer info :) kan si at søknad til BT er godkjent :D

Skrevet

dette er kult ! skulle gjøre samme i fjor, bare jeg skulle bruke 528iat. men ble for tidskrevende og fant ut jeg ikke hadde tid til å gjøre det. :/ avus blå med sorte detaljer eller imola rød med sorte detaljer er mine topp e39 fargevalg. :)

Skrevet

Spennende prosjekt :-) Følger meg :D Det jeg syns er fint, er Imola rød med sort tak og sorte lister ;) Det tror jeg kan gjøre seg på en touring, da jeg syns lemans passer best på sedan utgaven ;)

Skrevet
Spennende prosjekt :-) Følger meg :D Det jeg syns er fint, er Imola rød med sort tak og sorte lister ;) Det tror jeg kan gjøre seg på en touring, da jeg syns lemans passer best på sedan utgaven ;)

Så bra :) er enig i at det er fint ja, er vell en her på forumet som har det? en 2,5diesel?usikker på om den har svart tak da :)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...