adnani Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Lyktene er strøkne og ser nye ut:) Kan ta innbytte i klare lykter med svart blink, eller muligens klare lykter med hvit blinkers men da må de være som nye. Hbo 1000 kr:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adnani Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adnani Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 på topp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adnani Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 bump , har flere bud men avventer da jeg helst vil bytte inn i lykter, så kom med forslag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adnani Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjervik Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Jeg har originale lykter som er pent sotet og originale med dårlig soting hvis det kan være av interesse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adnani Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 mange som har misforstått hva jeg mener med klare lykter med mørk blinkers, jeg er ute etter vanlig røde lykter med bare sotet blinklys og ikke klarglasslykter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Jeg har Hella sine baklykter med hvit blink. Bilde kan skaffes ved interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adnani Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 da er lyktene fortsatt tilgjengelig, da han jeg hadde avtale med ikke hadde lykter som var strøkne nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 fortsatt til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 dissan løktn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå