Kneth Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 mulig et dumt spørsmål, er det normalt at motoren går ujevn når oljelokk blir tatt av motoren ? også når man drar ut peilepinnen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Er det mye trykk i veivhuset og topplokket når du tar av oljelokk og peilepinnen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 ja, for da suger den falsk luft via oljeånding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kneth Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Ikke noe merkbart trykk. Så dette er helt normalt ? Driver og skal selge bilen, og kjøper ble skeptisk pga dette. Og jeg har ikke så mye peilling på disse motorene. Så hadde ikke nå bra svar til han om hvorfor det skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 det er helt normalt, begge mine bmw gjør dette. normalt sett i en veivhus ventilasjon så sirkulerer luft som allerede er i motren i blokken på en måte, når du tar opp peilepinne røret, eller åpner oljepåfylling så vil den gå toskete på tomgang, noen ganger stoppe. dette da fordi man drar luft som ikke er registrert av luftmasse måler inn i luft/ bensinblandingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kneth Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Flott, da lærte jeg noe nytt i dag åg å fikk et svar til kjøper ! Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå