Henrik... Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Må nesten kjøre på med noen dumme spørsmål så jeg blir klok her Driver å monterer coilovers nå. Tenkte å kjøpe nye topplagre. Disse fra GS koster bare 900kr? er det jeg linker til komplett til foran og bak? for jeg hørte de kosta 3000kr på GS. http://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/438/1538141 Og stemmer det at de orginale er så mye tykkere at hvis jeg ikke bytter topplagre så får jeg ikke bilen like lav pga orginal tykkelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Bilen blir lavere med camberplater. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Bilen blir lavere med camberplater. Jeg tenkte å kjøpe de vanlige performance lagrene, ikke de med camber justering. Er de "vanlige" like tynne som de med camber justering? Får jeg ikke bilen ordentlig lav uten å bytte ut de orginale lagrene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Jo, du får bilen lav med originale topplager, men skal du ha den latterlig lav, så får du den et par cm lavere med justerbare camberplater. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Må nesten kjøre på med noen dumme spørsmål så jeg blir klok her Driver å monterer coilovers nå. Tenkte å kjøpe nye topplagre. Disse fra GS koster bare 900kr? er det jeg linker til komplett til foran og bak? for jeg hørte de kosta 3000kr på GS. http://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/438/1538141 Og stemmer det at de orginale er så mye tykkere at hvis jeg ikke bytter topplagre så får jeg ikke bilen like lav pga orginal tykkelse? De du linker til står jo at er bare til bak. Jeg ville heller kjøpt GSP015. Skal du ha forran også og skal kjøpe fra GS har de GSP030, men disse har kun camber justering, ikke caster. Har ingen erfaring med disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Gs er latterlig dyrt, har bestilt på koed. Takk for svar gutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå