Gå til innhold

Bmw E36 320i 1992

Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Legger ut min Bmw E36 320i 1992 Mod for salg då eg har nytt prosjekt på gang!

Må dessverre selge god bilen då det har dukket opp et nytt prosjekt eg skal begynne på,

Bilen er en Bmw e36 320i 1992 modell.

Bilen er gått 255 500km ca, motoren går som en klokke, nettopp byttet olje + filter og plugger,

står K&N innsats filter på.

Er masse bra deler på den nylig montert Ebc slisset bremseskiver og Ebc Green stuff klosser forran og bak. Bilen er nettopp Eu godkjent då eg fikk mangel på katalysator og ytre bremserør vsb.

Når eg sveiste inn katalysator lagde eg det 2,5" rør, så det er 2,5" rør hele veien, fra bakaksel er det rustfritt, scorpion bakpotte.

Det er så masse eg har gjort med denne bilen.

Sport skinn interiør med midtarmlene og m-tech 2 ratt( Har og et omp ratt i semsket skin)

Har 3 sett med felger: Sommer felger Bbs Rc 035/38 17", vinter felger orginale m3 felger med helt nye vinter dekk 17", så har eg et sett med orginale m5 e34 throwing stars felger som eg har begynt å pusse opp 17"

Nylig monter JOM Coilovers med K-sport justerbare topp lagre, er ikke godkjent men settet er levert med TUV papirer så det er mulig å få godkjent, har og dempere med orginal fjører.

Har og M3 frontfanger og bakfanger og m3 speil( helt nye)

Bilen er veldig bra teknisk og lite rust under.

Men utvendig trenger den litt pleie, er ikke mye alvorlig rust, eneste eg vet om er bak platen mellom bak luke og bak fanger.

Bilder:

db4k01rf6l6vzdjxr734.jpg

qk32o6anyu5uy7s92yzf.jpg

xskuwjgs5nti6ai0wxfn.jpg

m10i6ig1e6o52zz9ony2.jpg

m0vo1iqmjxpdscrqqqmz.jpg

lqw5wapge5qta0ganrsa.jpg

b5xixgs410pqsm7577pk.jpg

djvu80gkmpfjkljhmnni.jpg

Har satt prisen til 35000kr

Bare å sende spm vist du lurer på noe=)

Mvh Steffen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...