handberg94 Skrevet Juli 3, 2013 Skrevet Juli 3, 2013 Hei jeg er i ferd med å skal kjøp med bil og lurte på om hva er deres syn på denne type BMW.... det gjelder en 2000mod BMW 320d E46. noen som har erfaring med denne?
Clerion Skrevet Juli 3, 2013 Skrevet Juli 3, 2013 Knallbra svar ..... Vet rust i falser kan være ett problem på 00 årgangen, samme om det er Bmw, Ford, Merc, Mazda osv. Gjelder panser, dører og bakluke. Mye ble byttet på garanti. De fleste skjønner nok at alt kan skje med en bil, men greit å få fram typiske feil og sjekkpunkter. http://broom.eonbit.com/underholdning/b ... 99-2005/34 Her står det litt, er sikkert mer å nevne for de som har peil.
crade187 Skrevet Juli 3, 2013 Skrevet Juli 3, 2013 Dieselpumpa er en svakhet på m47 motoren (biler før facelift).. Anbefaler å kjøpe en hvor den har blitt byttet! Som f.eks min;) Da denne koster over 18000,- hos meca, og du trenger spesialverktøy for å bytte.. M47n motore (facelift) har swirl flaps i innsuget som knekker, og blir da dratt inn i motor.. Mener også å ha hørt at turboen er svak på disse, men mulig jeg tar feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå