NeonMuffler Skrevet Juli 3, 2013 Skrevet Juli 3, 2013 hei! jeg har satt inn fult fungerende m5 instrument i min e34 525 med M50 motor. hva trenger jeg og hvordan kobler jeg opp for å få tempmålern i unstrumentet til å funke? mvh
adnani Skrevet Juli 4, 2013 Skrevet Juli 4, 2013 har det på min jeg også men får ikke til å fungere, så slenger meg på tråden:)
FritzP Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Du må først montere oljetemp. sensor fra M5 på motoren. Sørg deretter for at du har signal fra denne sensoren inn på riktig pin i instrument kontakt. Sjekk denne linken og last ned den manualen som gjelder for din bil og finn pin-out for instrument cluster. http://www.wedophones.com/BMWManualsLead.htm
NeonMuffler Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Skrevet Juli 9, 2013 takker! synd jeg er ræva på å lese sånne skjemaer. fant det hvertfall, side 238 men det burde vel gå å bruke sensorer fra standard tempmåler eller?
NeonMuffler Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Skrevet Juli 9, 2013 skjønner greia, har jo S50 oljefilterhus på min nå, så trenger da m3 oljetemp føler som har delenr 12611404699. også må jeg finne pluggen til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå