babjorn Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Har bilen på etterkontroll, å har anmerkning for mangel på godkjennings papirer på coilovers. Disse har dem fått nå, men fikk beskjed om at jeg måtte ha fire hjuls kontroll å vise på biltilsynet (Det vet jeg) Men fikk beskjed om at dette MÅTTE gjøres, før jeg fikk den godkjent. Trodde man kunne velge om man ville ha dette i vognkorte også skrive inn hvis man blir stoppa. Ja vet det er greit å få det inn å ordentlig, men lurte bare på om det var sånn det fungerte ? Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Må stå i vognkort. Står de ikke der så må du enten ta 4-hjulskontroll og vise bilen til trafikkstasjonen før PKK, eller så må du ha på orginale fjærer for å få den godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Ok sånn det fungerer, takker for svar. Da er det bare å gjøre det å håpe dem ikke ser felgene 8,5 forand å 9 bak Innenfor hjulbuene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Ha på orginale hjul eller ring å hør lm de kan godkjenne hjula og, så slipper du å kjøre hjem med ny mangellapp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Bare redd for at jeg ikke får godkjent på grunn av forskjell på front å bak hjula, å har ingen godkjennings papirer på dem. Så lurte på å teste, eller ta på noen andre 15 felger. Vet ikke hvor ille dem er i Tønsberg som andre plasser som jeg leser rundt på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Trenger ikke papir på felger.. Men pass på lastindex og fartmerking De er vel ikke så happy for forskjellige fram og bakhjul, spørs hvem du møter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå