mats3010 Skrevet Juli 4, 2013 Skrevet Juli 4, 2013 Jeg henvender meg heavy entusiaster da jeg ikke har funnet svar gjennom kjøper eller søk på web. 1. kommer setene som er Vador black suede fra fabrikken eller er de after marked? 2. er en motor som har gått over 200.000 fullstendig nogo på en e36 selv om servicehistorikk er i boks? 3. er det anbefalt å lå racingkatalysator stå i eller burde jeg bytte tilbake til det originale 4. hvordan kan jeg bli 100% sikker på at denne m3 er original fra fabrikk? 5. ser dere ellers noen "red warning lights" utifra annonsen http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42441211
Fidelio Skrevet Juli 5, 2013 Skrevet Juli 5, 2013 http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi tast inne chassinummer, så ser du litt info om det er m3. Ikke drep meg om jeg tar feil
-Erik- Skrevet Juli 5, 2013 Skrevet Juli 5, 2013 1. Setene kommer orginalt 2. 200 000km er langt uansett, men ingen grund til at den skal ha noe problem med å gå enda lenger ved god behandling og oppfølging. 3. Hvilke katalysator du bruker har nok liten betydning. 4. Sjekk chassinummer, M3 begynner med WBS 5. Ser for meg ut som dette er et ryddig eksemplar, er naturligvis svak for Dakargelb e36 M3. Ville uansett kjøpt nye sorte lister til fangere og dører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå