635csi Skrevet Juli 4, 2013 Skrevet Juli 4, 2013 Legger ut følgende felger for en kompis som ikke er medlem her. Alle 4 felgene er i utgangspunktet RS 070 7x15" Et16. 2 av felgene har fått seg 2,5" ringer i stedet for de originale 1,5", noe som gir teoretiske Et 3. De to andre har fått seg 3" ringer, og vil ha teoretiske Et -3. Dette har vi ikke målt nøyaktig, men det skulle vel ikke være langt fra sannheten vil jeg tro. Helt nye ringer, originale BBS bolter (10.9) og korte ventiler. Alle felgene er pr dags dato utstyrt med 195/50-15. De har vært brukt på E21, og vi kommer muligens til å teste dem på en E30 med coilovers i morgen for å finne ut hvordan det passer. Kommer nye bilder da i såfall. Kan alltids spe på med litt bedre bilder enn jeg klarte å ta innendørs nå i kveld også Prøver litt her på Bimmers før de evt. ryker ut på Finn, Bilforumet, Vag-forum og div. annet. Prisant. 14k (innbytte er ikke aktuelt for dem som skulle lure på det) Sånn ser de ut på en moderat senket E30: Fram: Bak: Blankere enn dette blir det vel neppe!
635csi Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Skrevet Juli 5, 2013 10,000? Bra start, men avventer litt ennå siden annonsen er forholdsvis fersk
635csi Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Skrevet Juli 5, 2013 Oppdatert med nye bilder i første innlegg Edit: jeg kan også treffes på tlf 92043425 eller beamer323@hotmail.com
635csi Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Skrevet Juli 19, 2013 Felgene er nå hentet av ny eier, så tråden kan stenges Takk til kjøper for besluttsom og pålitelig handel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå