Bimmer327tic Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Noen som vet om det er mulig og få leid noe slikt i 7-8 timer? Tenker da på en gammel bergingsbil eller lignende. Bare man får en personbil oppå den så er jeg fornøyd. Jeg har CE lappen så det spiller ingen rolle om totalvekta er over 3500kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Noen som vet om det er mulig og få leid noe slikt i 7-8 timer? Tenker da på en gammel bergingsbil eller lignende. Bare man får en personbil oppå den så er jeg fornøyd. Jeg har CE lappen så det spiller ingen rolle om totalvekta er over 3500kg. Har en kamerat med en lt som kan ha bil bakpå ring han på 91394043 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Skal ringe han over helgen og høre Tar imot flere tips hvis noen vet av noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå