EirHoy Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Som tittelen sier så ønsker jeg å kjøpe en bmw E34! bør helst vere 520i eller 525i. akuratt hvilke av det to spiller ingen rolle er 16 år og skal ha bilen som førstebil, men til den tid skal det gjøres litt. så bilen treng ikke å være strøken, litt rust er lov, men ikke noe som er utrolig kritisk! bilen bør helst være så billig som mulig, men må være noe lunde stand!
Alistar92 Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 Heisann! Jeg har en 90 mod E34 520.. Manuell og Eu til 2014, bilen har rullet 302.000 Mtech ratt. Hvite å røde baklykter, Bilstein dempere bak, Angel eyes og grøftelys lagt i gul sotfilm 2xel ruter der fører ruta går opp og ned automatisk, el takluke der denne går opp og igjen automatisk. Pris ant 10k da det er noen foringer fremme som klakker litt...
EirHoy Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Skrevet Juli 7, 2013 Alistar92 skrev: Heisann! Jeg har en 90 mod E34 520.. Manuell og Eu til 2014, bilen har rullet 302.000Mtech ratt. Hvite å røde baklykter, Bilstein dempere bak, Angel eyes og grøftelys lagt i gul sotfilm 2xel ruter der fører ruta går opp og ned automatisk, el takluke der denne går opp og igjen automatisk. Pris ant 10k da det er noen foringer fremme som klakker litt... Har du noen bilder? hvor står bilen ?
Alistar92 Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 bilen står i sogn og fjordane, men kan evt levere den for tilleg i pris, bilder kan du få i morgen
EirHoy Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Skrevet Juli 7, 2013 snakk om sola, bur i Askvoll! kvar i sogn og fjordane er det snakk om ?
Alistar92 Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 Hehe, godt det er ein sogning! Held meg i balstrand
EirHoy Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Skrevet Juli 7, 2013 Åja! er ikkje så langt da men hvilken stand er bilen i? mye rust ? motormessig ?
Alistar92 Skrevet Juli 8, 2013 Skrevet Juli 8, 2013 Stand... Det er egentlig lite rust på den, men har vært rust på h/bakskjerm som da forige eiger har tatt vekk og fylt med byggskum.. Så ser ikkje så bra ut.. i tillegg til det så har han krasjet så bakfanger er sprukket, men den henger på.. Og ellers så er det litt grunningsflekker her og der. Motormessig så er den heilt grei.. Koker ikkje... Tikker litt når den er kald men.. Så lekker den litt olje fra toppdekselpakkning og bunnpanne pakkning, men dette kan bli byttet før evt salg. Som sagt så er det noe i forstillinga som klunker.. Så er det litt ekstra "slark" i rattet, men skal prøve å få dette fikset idag 08.07.13 Så er det vanlig slitasje på førerstol, Hanskerom er løst, men henger der det skal no. sjåfør dør trenger nytt dørtrekk da dette er litt laust
Alistar92 Skrevet Juli 11, 2013 Skrevet Juli 11, 2013 Rekner med at du ikkje er interisert sida du ikkje har tatt kontakt?
EirHoy Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Skrevet Juli 11, 2013 Er på havet nå og har ikkje hatt noen nett forbindelse de siste dagene... men virker som om at det er litt for mye jobb for meg :/ men kom med noen bilde av rusten og bilen du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå