John90 Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Må nå selge under bruksbilen min grunnet familieforøkelse Litt info om bilen: Det er en orginal m-tech med div ekstrautstyr: panorama soltak, avblendbart speil i frontrute, 2 stk airbag, diffbrems, shadowline, avtagbart hengerfeste, og stor kjørecomputer. Eg kjøpte bilen for ca 3 år siden. Det var då gåen automatkasse i den so er bygget om til manuellgir. Girkassa er feil vinklet så den "nykker" under gasspådrag og er litt vanskelig og få i 4 gir samt utvekslinger er feil (for lav utveksling på automatdiff) Bilen har hatt 2 eigere siden den kom til norge i 2001. Meg og tidligere nabo av meg. Bilen er nå gått 181000 km. Fremstår som en god bil som har startet og gått hver dag i siden den fikk skikkelig girkasse Nettopp eu godkjent så skal ikke på kontroll igjen før 31.05.2015 Negativt med bilen: Svart førerdør Rust (kanaler/dører) Sliten lakk Bagasjeroms luke holder seg ikke oppe av seg selv. Bakdører kan ikke åpnes fra innsiden. Er orginalt lyst intereør i bilen men ettermontert svart sportskinn seter. Er og montert gul lyktefilm med x'enon i nerlys/langlys/tåkelys. Står nå orginale dempere på framme men fjørbein med kappa fjører kan medfølges. Ring for mer info angående bilen da det blir for mye og skrive allt her inne. Bilen selges for 30 000 og befinner seg på Voss i Hordaland fylke Tlf: 40473151 Noen bilder av bilen: Med senkefjører Mvh John Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Dagens bilder http://www.finn.no/finn/car/used/object ... ditAd=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Hvilken kasse har du brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Mener den er ifrå en 524 tds. Gamle typen kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Hvorfor er den feil vinkla da? girkassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Er litt usikker. Trudde det skulle være likt eg. Men har byttet motorfester og girkassefester og den nykker litt akkurat når den får ladetrykk. Så enten er det girkassen. Eller mellomaksling? Har rett og slett ikkje brydd meg med det siden eg har vendt meg til og kjøre bilen slik at eg slipper nykkingen. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Kan følge med ekstra dieselpumpe og turbo om ønskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Ny pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil^^ Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 E det hull i kanalene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå