Hans Wilhelm Skrevet Juli 8, 2013 Skrevet Juli 8, 2013 Nesten ubrukt D99 android til E39/X5 selges. Strøken. Passer biler uten original navi med kabelsettet som medfølger. Har du original navi trenger du en "skjøtekabel". Canbus, for styring via multiratt, og alt av kabler og braketter følger meg. Ligger i originalesken. Følger ikke med kart til navi og Wi-Fi dongel. 5000,- evt bud ved kjapp handel. Selve enheten, meget pen! Hele pakken med kabler og braketter. Ipod kabel og line-out etc Fjernkontroll GPS antenne og mic til blåtann handsfree Monteringsbraketter og skruer i pose Monteringsanvisning Leveres i original eske. Her ferdig pakket til ny eier. Sent from my HTC One S using Tapatalk 2
Hans Wilhelm Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Skrevet Juli 15, 2013 Oppdatert med ny info og flere bilder.
Dinge Skrevet Juli 15, 2013 Skrevet Juli 15, 2013 Vet du hva som skjer med webastoen i bilen min om jeg setter i en slik spiller? Der styres jo tidsuret fra selve kontrollpanelet.
Hans Wilhelm Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Skrevet Juli 15, 2013 Hei Det tror jeg blir en utfordring. Vet ikke om det er støtte for det på spilleren. Kanskje det står noe på dynavin sine hjemmesider?
Hans Wilhelm Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Skrevet Juli 27, 2013 Oppsann Sent from my HTC One S using Tapatalk 2
Benhop Skrevet Juli 27, 2013 Skrevet Juli 27, 2013 Kan man koble denne opp til rattet når en har multi ratt ?
Hans Wilhelm Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Skrevet Juli 28, 2013 Det tror jeg. Samt X5. Sent from my HTC One S using Tapatalk 2
Hans Wilhelm Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Skrevet Juli 28, 2013 Kan man koble denne opp til rattet når en har multi ratt ? Canbus slik at multirattet fungerer følger med ja. Sent from my HTC One S using Tapatalk 2
Wolfeh Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Denne vil ikke passe i en e38! Cd spilleren er midtstilt og vil kræsje med AC inne i dashbordet. For å kunne ha en slik spiller i en E38 må du ha en venstrestilt cd spiller.
Hans Wilhelm Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Skrevet Juli 28, 2013 Takk for oppklaring. Beklager feil fra min side. Sent from my HTC One S using Tapatalk 2
bergeee Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Jeg har en sånn i min e38. litt modifiseringer. men ikke mere en at du får det gjort på en times tid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå