Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte litt på disse bilene da jeg har en 06 msport 318i, og merker at det er alt for lite motor til en slik bil. Tanken var bare å ha denne for å kjøre til og fra jobb og småturer med, men nå er det snakk om å dra vogn med den til neste sommer og det tror jeg blir hardt for den sure motoren som står i.

Så da er spørsmålet, hvor mye jobb vil det være å bytte over motor fra en større e90? Er ledningsnettet plug'n'play under panseret på denne som på flere andre BMW'er? Siden det er Msport, er det store forskjeller på bremser kontra en 325 for eks?

Om noen har gjort et motorbytte på en slik bil så hadde jeg vært takknemlig for litt info:)

Hadde også vært greit om det ble ombygd med det som trengs slik at jeg fikk det godkjent etterhvert.

Skrevet

Det enkleste er ofte det beste.... Bytt bil :)

Hadde aldri gidda å brukt tid og penger på sånnt. da er det bedre å kjøpe en bil med større motor. Du kommer heller aldri til å få igjen det du legger i den bilen.

Dette er nå min mening, andre får ha sin :)

Skrevet

Jeg driver å ser etter forskjellene mellom 318 2.0 og 320 2.0 moterene, da det kanskje kunne vært mulig å få ut de resterene kreftene fra den motoren jeg allerede har på noe slags vis. Så om noen vet forskjellene på de motorene kunne dette vært et alternativ. Det hadde også vært noe rimeligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...