Leikanger Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Jeg har lenge ville oppgradere stereoen i bilen min, men det er liksom kun Dynavin som ser noe bra ut, men spilleren i seg selv er visst ikke noe særlig bra etter hva jeg har lest meg fram til. Har da prøvd å se på noen 2din spillere som ser ganske ok ut, men finner ikke ut hva som passer best. Først og frems har jeg sett på noen Pioneer spillere, Pioneer AVH-X8500BT og SPH-DA100 (noen som har erfaring med App Radio?) Er det slik man må modifisere noe der man skal ha spilleren? Jeg vil også oppgradere alle høytalerne i bilen, jeg har 2par i framdør, 1par midt og 1par i hatthyllen, vil også lage klart slik jeg kan få lage meg en sub i hjulbrønnen. Er det noen som har erfaring med hjulbrønn subben til Pioneer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siddiz Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 jeg har en e46 coupe selv å ville oppgradere spilleren. er orginalt 2din spiller (ser det hvertfall ut som) spilleren er egentlig en 1din men skjermen er 2din. så var jeg på vei til å kjøpe meg en 2din pioneer spiller(uten å vite det jeg nå vet) men så fikk jeg vite at det ikke er sikkert den passer. det stemte jo for acen er i veien så den vil butte med spiller.. med andre ord enten mode acen, kjøpe 1din spiller el kjøpe en som er spesial laga for bmw. jeg vurderer å kjøpe en som heter (Eonon D5113E) og den ser nesten orginal ut det er et + for min del hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå