Hagene Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Hei! Etter å ha holdt på med et felgprosjekt en stund, fikk jeg endelig montert de på bilen min i går. Jeg var på forhånd usikker på om de ville gå på bilen uten valsing bak, men etter å ha prøvd på dekkforhandleren (kun foran), sa de til meg at det skulle gå. I tillegg har jeg sett flere E28 med samme type felger som jeg har. Jeg har forøvrig en 518i, 86 mod Felgene jeg har er Rondell D58 8,5x17 ET 13 Problemet nå er at jeg må valse litt av den ytterste skjermbuen (hjulbuen) for å bli kvitt subbingen. Er det noen som gjør dette i området Hedmark/Oppland som jeg kan kontakte? Har googlet litt, men har ikke funnet noe. (Med unntak av valsespesialisten, men han holder til på Møretraktene, så litt uaktuelt) Har fått tilbud om å levere dekkene til forhandler, men da har jeg "tapt" 700 kr i omlegg/balansering, og må kjøre rundt med originale 185/70-14, istedet for 215/45-17. Da blir alternativet å selge felgene med overskudd. Så, er det noen i Hedmark/Oppland som valser? Her er et bilde av det ferdige resultatet: http://t.co/LsZVgF0hiy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå