Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du lykter foran og dempere til e34?

Hei, det har jeg.  Fjørene foran er kappet. Men demperne er kurrante. Bak er dempere & fjører helt nytt.  Skiller med 4-6 mnd i bruk.   Lykter foran har jeg.  Lettsotede Hella (Ikke originalsotet, kan fjernes før salg om ønskelig.)  Men fjernlysfestene er litt slitne.

Skrevet

Hei, det har jeg.  Fjørene foran er kappet. Men demperne er kurrante. Bak er dempere & fjører helt nytt.  Skiller med 4-6 mnd i bruk.   Lykter foran har jeg.  Lettsotede Hella (Ikke originalsotet, kan fjernes før salg om ønskelig.)  Men fjernlysfestene er litt slitne.

Så du kunne skrive her men ikke svare på PM ? 

Sendt det jeg har betalt for ? 

Skrevet

Grått stoff hele veien ;-) Ikke med skinn. Jeg bor i Tønsberg, så hadde passet bra hvis du kunne møtt meg i drammen ;-)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Kan sjekke det ut nærmere når jeg skal ned og gi deg tilbakemelding noen dager i forveien :)

• 4 weeks later...
Skrevet

Ok, den er grei ;-)

Hei.  Jeg skal til Oslo på mandag og kan møte deg i Drammen da hvis du enda er interessert. Kan faktisk møte deg i Sande, så sparer du 2 mil :)

Si ifra kjapt er du snill :)

Skrevet

Når på mandag er du der? :smile:

Jeg skal være i Oslo rundt 18.00 en plass, Reiser nok så jeg er i Sande rundt 14.00 en gang :)  Eller tidligere. hilse på familiemedlemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...