jakobbg Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Hei! Jeg søker nytt hjem, da nåværende eier er i ferd med å bli en dressert familiemann med behov for ledsager med større bakpart. Ham om det! Jeg elsker turer på fjelloverganger, motbakkeløp og å danse rundt skarpe, doserte svinger. Blir gjerne med på tur nedover i Europa. Jeg liker selvsagt å ta meg godt ut for deg, men smilet ditt fester seg først når jeg strammer grepet rundt deg når du setter deg i kapteinsetet og vi suser av gårde på nye eventyr sammen. Bill.mrk: "Komfort og klasse med rakettdieselautomatkasse" Info: BMW 525DA M-Sport, 2009mod, 197HK diesel (med mulighet for chip -> 250) Alltid stått i garasje. Aldri bane- eller råkjørt. Har kun oppholdt seg i Norge. To eiere, begge entusiaster. Alt av servicer er fulgt. Oppdatert kart. Stor navigasjonsskjerm. Ingen kjente feil. Alt av arbeid utført siste år er dokumentert med kvitteringar. Staselige 20" sommer (2 år) og kurante 17" vinterfelgar. Forrige eier (som eg kjenner) hadde bilen som yrkes-bil og køyrt ansatte i Losverket på Vestlandet, og har difor gått langt, men bare langturar. Fullstendig nylakkert hos Frydenbø våren 2013 pga steinsprut frå lastebil i Fløyfjellstunnelen (forsikringssak, heldigvis). Ny girkasse på ~320.000 (3,5 år sidan), bytta av Jæger på garanti. Bruker rundt 0,5 på langkøyring. Motoren (3.0L) går som ei klokke. Kan leverast med eller utan chip (opp til 250hk) Hold pusten: Km: 395.000. Siste 3 år (hos nåværende eier) har bilen gått 10.000km/år. Still spørsmål, kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobbg Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Å prisen er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobbg Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Har ikkje tatt stilling til det heilt - ta gjerne kontakt for prøvekøyring, og for å komme med bod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobbg Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Bump! Har no snubla over ein annan bil eg har lyst til å kjøpe, så set enkelt og greit prisen på bilen min til 260.000 + omreg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobbg Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 *Bump* Ny pris: 250.000 + omreg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Det var billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå