Gå til innhold

Nylakkert BMW 525DA M-Sport, 2009mod (carbonschwarz)

Share

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg søker nytt hjem, da nåværende eier er i ferd med å bli en dressert familiemann med behov for ledsager med større bakpart. Ham om det!

Jeg elsker turer på fjelloverganger, motbakkeløp og å danse rundt skarpe, doserte svinger. Blir gjerne med på tur nedover i Europa. Jeg liker selvsagt å ta meg godt ut for deg, men smilet ditt fester seg først når jeg strammer grepet rundt deg når du setter deg i kapteinsetet og vi suser av gårde på nye eventyr sammen.

Bill.mrk: "Komfort og klasse med rakettdieselautomatkasse"

Info:

BMW 525DA M-Sport, 2009mod, 197HK diesel (med mulighet for chip -> 250)

Alltid stått i garasje. Aldri bane- eller råkjørt. Har kun oppholdt seg i Norge.

To eiere, begge entusiaster. Alt av servicer er fulgt.

Oppdatert kart. Stor navigasjonsskjerm. Ingen kjente feil. Alt av arbeid utført siste år er dokumentert med kvitteringar. Staselige 20" sommer (2 år) og kurante 17" vinterfelgar.

Forrige eier (som eg kjenner) hadde bilen som yrkes-bil og køyrt ansatte i Losverket på Vestlandet, og har difor gått langt, men bare langturar.

Fullstendig nylakkert hos Frydenbø våren 2013 pga steinsprut frå lastebil i Fløyfjellstunnelen (forsikringssak, heldigvis).

Ny girkasse på ~320.000 (3,5 år sidan), bytta av Jæger på garanti.

Bruker rundt 0,5 på langkøyring. Motoren (3.0L) går som ei klokke.

Kan leverast med eller utan chip (opp til 250hk)

Hold pusten: Km: 395.000. Siste 3 år (hos nåværende eier) har bilen gått 10.000km/år.

Still spørsmål, kom med bud!

tsu283pbxznje87bw3r5_thumb.jpg uz3dyfg63xjdv8clizmr_thumb.jpg v3tn81bcuv4tuo9iqyla_thumb.jpg g3rh1p5jfvfmbnq86ooc_thumb.jpg

6ig7ffeh1ip9h9g6ixtu_thumb.jpg yaoumt98x3pdjbd6t5za_thumb.jpg pxrktdnm3q37nshrizq2_thumb.jpg a0s57rd5q3p4i761b6nn_thumb.jpg

wk86b6f7ki8y34h31e53_thumb.jpg eyrj3daqxxtp7hqt30ag_thumb.jpg bzzaqpzoppfoab6fjimh_thumb.jpg vgqwatwb8do7wfghkruy_thumb.jpg

dgiwq3753rtlcmi6soy7_thumb.jpg wxm4syy6rsxh672urd6u_thumb.jpg irbooctznw4s4olnr616_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...