May-Helen Skrevet Juli 10, 2013 Skrevet Juli 10, 2013 Fant ikke noe svar på det så da hører jeg her Skal sette på sportfilter, plugger jeg bare di to da ? Er en e36 325 92 mod
Azeton Skrevet Juli 10, 2013 Skrevet Juli 10, 2013 Regner med det er snakk om di 2 slangene som går til belgen mellom gassspjeld og lmm. Monter powerfilter før belgen. slangene går til tomgangsregulator og veivhusventilasjon
May-Helen Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Skrevet Juli 11, 2013 Jeg mener ikke di to som går inn på belgen men dem som går fra blokka og inn på selve luftfilter boksen.den ene er radiatorvann og den andre er tørr ?
varg Skrevet Juli 11, 2013 Skrevet Juli 11, 2013 Den andre er vel retur for olje i toppdekselet, om det er den jeg tror du mener. Kan sette den åpen med et lite filter, men det er ikke "godkjent". Mange setter på en catch can. Sent from my iPhone using Tapatalk
Lamek Skrevet Juli 11, 2013 Skrevet Juli 11, 2013 Jeg mener ikke di to som går inn på belgen men dem som går fra blokka og inn på selve luftfilter boksen.den ene er radiatorvann og den andre er tørr ? Ta et bilde så ser vi det bedre.
bmw e30 318i Skrevet Juli 11, 2013 Skrevet Juli 11, 2013 Trenger ikke å plugge noe som helst bare å la sangene henge der med den koblingen på
May-Helen Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Skrevet Juli 13, 2013 Sensor av no slag ? Den kan bare være slik ?
OrjanBmw Skrevet Juli 13, 2013 Skrevet Juli 13, 2013 Dette er en IAT, intake air temperature sensor. Den måler temperaturen på luften som tas inn og justerer bensin/luftblandingen deretter. den trenger ikke å brukes, men regn med en liten økning i forbruk. (type 1-5%)
May-Helen Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Skrevet Juli 13, 2013 Dette er en IAT, intake air temperature sensor.Den måler temperaturen på luften som tas inn og justerer bensin/luftblandingen deretter. den trenger ikke å brukes, men regn med en liten økning i forbruk. (type 1-5%) Kjempefint , tusen takk
Lamek Skrevet Juli 14, 2013 Skrevet Juli 14, 2013 Stikk et hull mellom lmm og det nye luftfilteret slik at den suger luft med samme temp som motoren får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå