Flextron Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Hei Har fått tak i en e36 325 Cab. som er krasja i fylla.. Bilen er derfor ikke kondemnert hos biltilsynet.. Er det enda mulig å foreta karosseribytte på denne? Vurderer å hente en Tysk e36 M3 som donor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Nei mener den norsk bilen MÅ ha skade som er registrert hos enten forsikring eller politi for å få godkjent karrosseri bytte. Ikke skyt meg om jeg tar feil, men er ganske sikker på det. Sent from my LT26i using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Tror skaden må være registert for at det skal være lovlig og bytte , har en kammerat som har e46 som har vært kræsjet på ene siden , og den er det byttet rammenr som er skrevet inn i vognkortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Skaden kan man vel få registrert ved å vise bilen på biltilsynet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Skaden kan man vel få registrert ved å vise bilen på biltilsynet eller? Det vil jeg tro , men skaden må vel være registert et annet sted ? med tanke på at det er vel ikke lov å "egentlig" fikse en kræsjet bil selv når det har gått utover bæring osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Stemmer det. Men ved karrosseri bytte så fikser du ikke den skadde bilen. Du flytter over 3 vitale deler i understell fra den krasja bilen over på den utenlandske bilen du henter. Da kan du velge. Forestillin, bakstilling, motor og gir. Så dette blir jo en mye lettere oppgave og i mine øyne, en mye bedre bil enn en som for eksempel har vært krasjet å rettet opp igjen. Sent from my LT26i using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå