divad Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Hehe.. Følger med hvertfall. Så ut så du har endel rust også å kose deg med
KarlDahl Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Skal du ha 2 sett med coils på bilen eller? Bestilte ikke du k-sport?
ThErEx Skrevet September 1, 2013 Forfatter Skrevet September 1, 2013 Har ikke fått k-sport ennå så kan avbestilles di Hadde egentlig lyst på BC racing fra starten av men slo det fra meg da jeg ikke fant no spes leverandører for det:P Også var jeg en tur hos BCracing.no og snakka litt med han også ble det til at jeg bestilte BC drift coilovers
ThErEx Skrevet September 8, 2013 Forfatter Skrevet September 8, 2013 Da harn fått gjort litt idag også Baksete borte: E36 tannstang på plass:) Vurderer og stive opp litt der ved tanken har sitti. Noen som har no formening? Di røde strekene er rør.
KarlDahl Skrevet September 8, 2013 Skrevet September 8, 2013 Hvorfor har du skjært ut under setet? ellers ser det bra ut
ThErEx Skrevet September 8, 2013 Forfatter Skrevet September 8, 2013 Skal lage nytt gulv var så dårlig det som var der også har han som hadde karroseriet før mg gjort en drit dårlig jobb med og sveise før
KarlDahl Skrevet September 8, 2013 Skrevet September 8, 2013 Skal lage nytt gulv var så dårlig det som var der også har han som hadde karroseriet før mg gjort en drit dårlig jobb med og sveise før aha blir nok bra denne
ThErEx Skrevet September 8, 2013 Forfatter Skrevet September 8, 2013 Håper det Kommer plater til gulv og brannvegg til uka. Samt coilovers og litt småtteri Så blir vell en del skruing neste helg tenker jeg
ThErEx Skrevet September 10, 2013 Forfatter Skrevet September 10, 2013 Bare litt lakk nå så blire bra
ThErEx Skrevet September 23, 2013 Forfatter Skrevet September 23, 2013 PGA jobbing dag å natt i det siste så har det blitt gjort lite med bilen. Men har nå fått handla litt greier BCracing coilovers har endelig kommer:D Stor takk til BCracing.no. Super service derfra. Anbefalles aboslutt. Luftjekk fra ksport 4" KN filter jeg fant på bruktmarked her 300kr for spell nytt filter med rør og slanger vakke ille Nye simringer til den lekkende diffen S50 swap kitt til E30 Og til slutt.. rørbøyer for og få bøyd til no rør da hvet :D
ThErEx Skrevet September 28, 2013 Forfatter Skrevet September 28, 2013 Har for det meste vert og henta deler og litt sånn men har fått begynt og sveisa litt på bakstillinga idag Kommer mer bilder imorgen greven666 reagerte på dette 1
ThErEx Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Skrevet Mars 22, 2014 Lenge siden sist men har hatt en mindre "ferie" men er nå igang igjen Har bytta bort S50'n mot en komplett S38B36 og en i deler som skal bygges opp med smidd innmat og turbolades. Bilder kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå