Sturmtiger Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Heisann. Ble endelig en BMW i hagen igjen, så en fin 318is på finn.no, og ringte selleren på sekundet, hev meg på første bussen til Førde å kjøpte bilen kontant. Tre timer med buss, uten mp3 eller radio annbefales ikke. Men nokk om kjedelige ting, bilder av bilen under. Gjøreliste: 1: Nye felger + dekk -Check 2: Kjøpe nye håndbremsesko -Check 3: Fjerne kondensen i hovedlyktene etter montering av lyktefilm 4: Rette ut venstre forskjerm 5: Justere forstillingen litt 6: Rustsveise alle fire jekk festene 7: Nye oppgraderte ventilerte bremseskiver + bremseklosser 8: Skinnseter 9: Oransje blinklys forran 10: Nytt bilstereo, mindre sub. 11: Nyere katalysator Bilder! Nå: Forskjermen's skade: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Parkerte bilen hos en venn idag, så at det fosset ned bensin på høyre kanal bak. Men bare etter at jeg parkerte, det var ingen lang stripe med bensin etter bilen når jeg kjørte den inn. Snudde bilen med fronten opp mot en liten bakke og det ble knusk tørt med en gang, så har en følelse hvor lekkasjen ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Hånbrekksko kjøpt inn, skifter de i helgen hvis der blir ok vær. Har begynt å høre en sånn "klakke" lyd når jeg svinger til høyre, lurer på om det er servoen som tuller seg eller så er det en gåen foring i forstillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Gratulerer med E36'en! Hvor mye ga du? i og med at det er en lekkasje osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Gratulerer med E36'en! Hvor mye ga du? i og med at det er en lekkasje osv. Hehe, takker! Ga en ok pris, med buss bilett blir det vel fortsatt ett bra kjøp. Lekkasjen var litt kjedelig, skal høre med ett verksted om de kan bare "lappe" det sammen, til jeg har fått skrapt opp noen penger til å skifte det som er ødelagt. Hørte at det skulle bli bra vær til helgen, så får skifte håndbrekkskoene da. Må finne frem varme pistolen også, siden kalipper braketten er sikkert rustet fast i skruene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 Nye felger er montert. En av de forrige felgene var skjeive. Skal ta noen nye bilder imorgen. PS: noen som har peiling om denne spilleren er ok? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=772765 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Fannt frem alt verktøyet og fikk bakhjulet av...og kom på at jeg trengte en torx hode for å få av kalipperen. Jeg fant også varmepistolen, som ser ut som den ikke har vert brukt på noen år. Blir sikkert handy med kalipper braketten. 15" sub holder på å få plass i bagasje rommet. Nye bruks felger: Må skifte noen foringer som er helt kjørt til neste EU kontroll i november. Ellers, vente til neste lønning i August. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTalstad98 Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Jeg har akuratt samme bil du har vel ikke støtfangere å selge ? Grattis med ny bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Takker :> Har en litt godt brukt frontfanger i svart ja, tenkte du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Hører en "tikke" lyd når jeg svinger nesten helt fullt til venstre fra forstillingen, lurer litt på hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 Da fikk jeg regningen på årsavgiften som jeg sa at kjøperen av min forrige 325 skulle ta. Irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Holder på å spare opp penger til reparasjon av bensintanken, og sveising av jekkfester for å gå igjenom EU kontroll i November. I værstefall, så blir det ny bensintank. Kjøper da en brukt en selvfølgelig. Tror jeg skal ta av den gule lykte filmen på kjørelysene, var litt dårlig passform på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Veldig fristende å få meg en E46 eller chevrolet pickup/suburban, eller fikse opp denne og ha en god bruksbil i lang tid. Har brukt en kvart tank på 7 dager nå, og jeg må kjøre 6km hver vei til/fra jobb hver dag. Veldig drivstoff gjerring denne bilen, med tanke på at der er ett hull i bensintanken også. Ser det ligger mange fine E46 fire sylindre ute, med hauevis av utstyr. Men 6'ere er vanskelige å finne til under 30000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Skal kanskje selge chevvien imorgen, hvis kjøperen er seriøs. Skal også ringe en selger om en sølvfarget E46 318 1999 modell. Blir travel dag imorgen. Hvis jeg ender opp med å kjøpe E46'en, skal jeg fikse håndbrekket og selge 318IS'en. Usikker på pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå