adnani Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 har lest litt rundt om denne, og tok en test på motoren igår og fant ut at denne ikke fungerer den prøver så vidt å lukke seg men klarer ikke det, noen som er kjent med dette problemet? noe som vanligvis ryker på dette systemet som jeg kan sjekke? veldig takknemlig for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adnani Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 det er en gjenganger at den ikke virker. det er som regel grunnet morkne vakuumslanger. del nr 10 er den som er skrudd i innsuget. http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=45 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adnani Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Takk for svar så jeg bør da ta av innsuget og gå over alle vacumslanger? hvor stort er effekttapet når denne ikke fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 jess, har gjort det sjøl på de eg har hatt. funket det. du mister litt moment i bunn på fullgass når dette ikke virker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adnani Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 ok derfor den er så slapp ja:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå