Anterialis Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Hei, jeg forsøker oppdatere multimedia i bilen min (E92 2010mod). Grunnen til dette er at jeg i tillegg ønsker oppdatere kartverk fra 2010 til 2013 (har FSC kode og nytt kartverk), og har hørt at POIs og søking kan hoste litt dersom man ikke har oppdatert firmware på multimedia. Når jeg forsøker finne ny versjon av firmware på bmw.com, putter jeg inn siste 7 i VIN som beskrevet på sidene (http://www.bmw.com/com/en/owners/connec ... pdate.html) , står det at min VIN er incorrect. Vet dere om det er en feil på sidene deres, eller om det er dypere problemer? Kunne dere forsøkt deres VIN og se om dere får det til? Takk =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 Ingen som har dette problemet? Noen som gidder sjekke om deres VIN fungerer, slik at jeg kan se om det er siden dems som ikke fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 Ok, da ser det ut til å fungere. Tydeligvis noe feil på sidene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 De har hatt problemer med denne siden, virker nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Fikk btw. oppdatert firmware og kartverk problemfritt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå