Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann folkens.

Jeg skiftet nettopp slitasjevarsleren på bremsene fremme da den gamle knakk når jeg skulle ta den løs ved klosseskift.

Spørsmålet mitt er att er man virkelig nødt på verksted å slette feilmeldingen som kom når den gamle sviktet, for den er der like forbasket enda..

Tok endatil hjulet av igjen og gjekk over hele ledningen da jeg begynte å lure på om jeg hadde gjort noe feil men det har jeg ikke..

Skrevet

Hei Jeg har det samme problemet på min e39 og har hørt litt rundt og da sier de jeg har spurt at det kan være dårlig kontakt i kontakten eller ledningsbrudd ned til kontakten der du kobler inn bremsekloss sensoren.

Skrevet

Nei noe brudd er det nok ikke, da hadde jeg vell fått feilmeldingen før jeg skiftet...

Prøvde det med å holde på bremsa i 30 sek, men det funket ikke med meg. Prøvde først med første hakk, det vil si stappe nøkkelen inn. Prøvde så for moro skyld om første hakk er å bare trykke på startknappen så alle instrumentlys kom på og så holde på bremsa, men ingenting da heller.. Any idea?

Skrevet

E39 er slik som jeg skrev, så ikke duu hadde e87.

Der må du inn på service-menyen i instrumentet for å resette...

Tenning på uten å starte, vent til de fleste lysene slukker, hold nullstillingsknapp i instrument.

Bla opp og ned med vippebryter på blinkhendel, hold nullstillingsknapp for å resette. Mener jeg å huske...

Dette finner du sikkert på youtube og...

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...