Kaarhus Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Noen som har tips til å fjerne skrangling/risting i bakluken når jeg spiller litt lyd fra subben? Har ikke overkill med bass når det rister. Skiltplata er fin og lager ingen lyd. Bare jeg dunker såvidt på bakluken med hånda, så hører du metallet bevege seg og lager skranglete lyd. Takk for evt tips og råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Dempematter er vel mest naturlig vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Ta ut verktøykassa og stapp inn glava i alle hulrom,muligens litt dempematriale i vektøykassa også vil hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norbech Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Hadde akkurat samma problem selv. Demonterte trekket/dekselet i bakluka og det viste seg at all lim til avstiverene var løsnet.... La inn STP dempematter og alt ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Disse blir brukt i min bil http://www.judysbilstereo.no/demping/si ... pakke-bulk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Dempematter fjerner vibrering, ikke skrangling. Hvis det er noe som skrangler, er det fordi noe er løst. DET ordner man ikke med dempematter. F.eks legger du dempematter over stengene som styrer låsen kan det godt hende du hindrer mekanismen i å fungere som den skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå