MLA Skrevet Juli 13, 2013 Skrevet Juli 13, 2013 Hei! trodde først det var ett tomt batteri som var årsaken. Ladet batteriet og fikk heller ikke start. Da gikk jeg over til å tro at det kunne være ett helt dødt batteri. Koblet til startkabler fra en annen bil og fikk start på bilen med en gang, men senere da jeg prøvde dette fra samme bilen jeg startet fra sist gikk ikke dette heller. Nå lurer jeg på hva annet det kan være. Har tenkt litt på startmotoren og releet. Tingen er også at jeg har koblet ny radio i bilen ved bruk av kabelsko alt av den dritten der. Kan det være jordingsfeil? eller kan det være feil med koblingene jeg gjorde. Forresten radioen slår seg ikke på uansett hvordan jeg vender nøkkelen. Samtidig dukket dette problemet opp da jeg ikke hadde noen radio koblet til mens at kablene bare lå løst inni den gamle radioadapteren og bilen funket i denne tilstand i 2 uker da. Min største mistanke er startmotor siden jeg har hørt at en defekt start motor kan start andre ganger, mens at den ellers ikke starter andre ganger. Hiver med en video jeg la ut på facebook. https://www.facebook.com/photo.php?v=47 ... =2&theater
OrjanBmw Skrevet Juli 13, 2013 Skrevet Juli 13, 2013 ser litt ut som at batteriet er helt utslitt, at det rett og slett ikke holder nok strøm til å dra igang starteren, det trengs en god del til dette. Har du f.eks biltema i nærheten? kjøp et batteri med samme plassering av - + polene og samme eller mer kapasitet, monter og test det (du trenger ikke å skru fast klemmene, det holder at de er godt borti polene. (IKKA TA PÅ PLUSS OG MINUS SAMTIDIG HVIS DU HAR VÅTE HENDER, Helst bør du ikke ta på begge i det hele tatt.) Hvis bilen starter fint så har du funnet feilen, hvis ikke kan du returnere batteriet innen 30 dager for pengene tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå