KapteinHaddock Skrevet Juli 15, 2013 Skrevet Juli 15, 2013 Har en komplett (Nesten) Bmw E34 1990Mod, Ikke Motor i den. Spørr etter hva du trenger, går billig unna da bilen skal på huggern etterverdt. Send Mail/PM/tlf/skriv her 99264011
///M Daniel Skrevet Juli 15, 2013 Skrevet Juli 15, 2013 Hvor holder du til? Har du evt, begge framskjermene i god stand? Orginalfjører? Baklykter?
AHellem Skrevet Juli 16, 2013 Skrevet Juli 16, 2013 hvilket interiør har den? brei eller smal front? hvor holder du til? bilder?
KapteinHaddock Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Skrevet Juli 17, 2013 Hvor holder du til? Har du evt, begge framskjermene i god stand? Orginalfjører? Baklykter? Kansje deg jeg pratet med på tlf.? Du som hadde M5?
KapteinHaddock Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Skrevet Juli 17, 2013 hvilket interiør har den? brei eller smal front? hvor holder du til? bilder? Har ett grått interiør, er noe emblem i ryggen på de stolene fremme, men vet ikke om det er noe ettermontert eller om det er det noen kaller ''M-teck'' stoler? Er slitt i førersete (Sittedelen) Ellers er alt helt, men sender det ikke i posten (Ingen store deler blir sendt med posten) Er smalfront, sikkert ikke det du var ute etter Bor i Vestfold
KapteinHaddock Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Skrevet Juli 17, 2013 Disse delene trenger jeg: Trykk her! Ingen skipose desverre, ei heller girmansjet. Har bagasjeroms deksel, men ikke ''med'' cd veksler/ekstra batteri.. Og plastdeksle er sprekt så det er ikke noe å selge.
KapteinHaddock Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Skrevet Juli 18, 2013 Den du fester beltet i på passasjersiden foran? PM Sendt
KapteinHaddock Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Skrevet Juli 22, 2013 Glemt av meg da? Nei..Sendt deg PM!
KapteinHaddock Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Skrevet Juli 23, 2013 Bilde av ratt:-) Er Org. Ratt i den. http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... iZbgtsgAkA Noe sånt Men hvis du likevell er intr. Skal jeg ta bilde til deg, hvis du sender tlf nr. Så kan jeg sende MMS Mvh. Kapteinhaddock
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå