evi Skrevet Juli 24, 2013 Skrevet Juli 24, 2013 Glemt av meg da? Nei..Sendt deg PM! Og jeg svarte forrige uke
KapteinHaddock Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Skrevet Juli 25, 2013 Glemt av meg da? Nei..Sendt deg PM! Og jeg svarte forrige uke Beklager sent svar, PM sendt!
KapteinHaddock Skrevet August 4, 2013 Forfatter Skrevet August 4, 2013 Åssen stand er dørene i forhold til rust? De er desverre ikke mye å rope hurra for, er litt flekking med sprayboks på venstre bakdør. Resten har vel standarrusta i bunn av dører.
KapteinHaddock Skrevet August 4, 2013 Forfatter Skrevet August 4, 2013 Pris på Fronfanger (tåkelys?) og sittebenk bak? Frontfanger er sprekt nederst i hjørne og har alt lovet bort grøftelys..Sittebenk bak? Baksete? Er i grått stoff, men det sendes ikke med posten.
KapteinHaddock Skrevet August 6, 2013 Forfatter Skrevet August 6, 2013 Fått sett på delen til belte? Ja, var sprekt. så er ikke noe å selge egentlig. Prøvde å sende deg en PM, men forumet var nede eller nette elns.
KapteinHaddock Skrevet August 11, 2013 Forfatter Skrevet August 11, 2013 ZF girkasse til m50? Sorry, motor og kasse er tatt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå