Jørgen Lie Skrevet Juli 15, 2013 Skrevet Juli 15, 2013 Fikk telefon fra en eldre herremann fra Oppdal i dag! Han var på utkikk etter 14" orginale colakork felger til sin E30, og hadde en eller annen plass sett at jeg selger E30-deler. Disse har jeg ikke, så måtte nok skuffe han. Han er ikke på forumet, så jeg tilbydde meg og legge ut en ønskes kjøpt-annonse for han. Har du et sett felger som kan passe til denne karen, nøl ikke med å ta kontakt: Arne Harald Kleven Tlf: 958 43 492 Takk
muhle Skrevet Juli 16, 2013 Skrevet Juli 16, 2013 Har et sett ståan på min 84 320æ. Står splitter nye vinter dækk på dæm no mn om prisen e rætt kanj æ ta dæm av å sæl felgan æ. Bra stanj komme litt lakstøv på denj enen mn ellers bra og orginal senterkopp står på.
Jørgen Lie Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Skrevet Juli 16, 2013 Ring nr jeg har skrevet over her du Han virket veldig interessert i slike felger, da han hadde anskaffet en helt orginal E30. Du kan jo si at du så annonsen her og at jeg la den ut !
muhle Skrevet Juli 16, 2013 Skrevet Juli 16, 2013 Er i litauen nå så litt dyrt å ringe mn kommer hjem på torsdag kan ringe da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå