JSDesign Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Pene felger selges eller byttes! betalte 10k for felgene nye med dekk i januar, kan byttes i noen reale dassruller med et evt mellomlegg fra min siden! Felgene har stått på mini clubman Dekk er som nye, hakk i en felg ellers strøkent 5000,- Et mener jeg er 45, er ikke sikker på dette, skal få sjekket opp i det så fort jeg har tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieljakobsen90 Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 passer dem e30 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 ja, men skal det se pent ut må du space en god del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieljakobsen90 Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 ja, men skal det se pent ut må du space en god del. Takk for svar! det er kanskje litt kjedelig å måtte space så mye:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasL Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå