Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forskjermer til E24, ifølge GS bildeler skal de ha rundt 12.000 pr skjerm! Trenger også frontfanger med frontspoiler. Helst med lite/ingen rust, samme hvilken farge.

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Bare husk forskjelen før og etter 5/82 mod. Hjulbuen går lenger ut på modellen etter det. Går greit med sen skjerm på tidlig, men tidlig på sen da får du ikke plass til noe særlig med dekk.

Skrevet

Jeg er interessert i forskjermer, begge sider, helst lite rust, de må lakkes opp igjen så riper går greit bare det er mulig å sparkle. Trenger også komplett frontfanger i Euro-type. Dvs ikke amerikanske som stikker en halvmeter ut! Kan du ta bilde av disse delene, samt innfestningsbrakettene inni hjulbuen fremme, som fester skjerm og støtfanger, disse er ihjelrustet på min, så bør være i orden. Hva skal du ha for delene? Og hvor befinner de seg?

Skrevet

Trenger forresten også ABS-styreenhet, sentrallåsmodul, On-board computer control unit, alarm control unit, dette vil jeg bare få en pris på, er mulig å få tak i på nett, men kan høre hva du skal ha for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...