stansjoev Skrevet Juli 16, 2013 Skrevet Juli 16, 2013 Noen som har forskjermer til E24, ifølge GS bildeler skal de ha rundt 12.000 pr skjerm! Trenger også frontfanger med frontspoiler. Helst med lite/ingen rust, samme hvilken farge.
///MoePower Skrevet Juli 21, 2013 Skrevet Juli 21, 2013 Skjermene var vesentlig billigere hos koed sist jeg sjekket. Kopier delenumrene fra GS sin side og lim de inn i handlekurven hos koed for å sjekke pris.
V12Georg Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Jeg har både høyre og venstre forskjerm liggende om du ikke har fått tak i. Jeg har også støtfanger, foran og bak. pluss en rekke andre deler som komme fra bilen på bildet, om det er noe mer du trenger. Husker ikke helt tilstanden på skjermene, men jeg kan ta noen bilder om du er intresert. Link til bilde: https://dl.dropboxusercontent.com/u/326 ... CN5718.JPG
bmwmaxi Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Bare husk forskjelen før og etter 5/82 mod. Hjulbuen går lenger ut på modellen etter det. Går greit med sen skjerm på tidlig, men tidlig på sen da får du ikke plass til noe særlig med dekk.
stansjoev Skrevet September 4, 2013 Forfatter Skrevet September 4, 2013 Jeg er interessert i forskjermer, begge sider, helst lite rust, de må lakkes opp igjen så riper går greit bare det er mulig å sparkle. Trenger også komplett frontfanger i Euro-type. Dvs ikke amerikanske som stikker en halvmeter ut! Kan du ta bilde av disse delene, samt innfestningsbrakettene inni hjulbuen fremme, som fester skjerm og støtfanger, disse er ihjelrustet på min, så bør være i orden. Hva skal du ha for delene? Og hvor befinner de seg?
stansjoev Skrevet September 4, 2013 Forfatter Skrevet September 4, 2013 Trenger forresten også ABS-styreenhet, sentrallåsmodul, On-board computer control unit, alarm control unit, dette vil jeg bare få en pris på, er mulig å få tak i på nett, men kan høre hva du skal ha for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå