henrixen Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Da har jeg gått til innkjøp av en E46. Bilen er en 2000 mod 318i. Er ikke noe showbil, men ble positivt overrasket da jeg hentet den usett langt oppi gokk mot Trondheim. Planene for denne er: -Hellakkering (Fjerne all rust innv. Og utv. Samt gjøre all kitting på nytt.) -Justerbart senkesett -18" felger -Skinn interiør (hyl ut hvis noen har!!) -Muligens et effektanlegg Bilen skal være en "strøken" bruksbil, så denne skal ikke bli noe å se rundt langsvingen på Rudskogen. Tenkt til å holde ting så originalt som mulig. Spørsmål: - Blinklysene blinker utvendig men dødt i dashbordet. Noen tips?? - Det hender det kommer varsel om at dør er åpen selv om den er lukket... Nok prat, dere vil sikkert se bilder uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrixen Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 En liten update bør da være på sin plass etter snart et år? Bilen ble kjørt så og si original resten av 2013, men i 2014 begynte ting å skje. Det som er gjort er: - Justerbart senkesett - M-tec II front - Nytt interiør - skift av MYE slitedeler - Innvendig rens - BBS 18" felger - Rusten ble fjernet (Ny hjubue H. side bak.) alt annet ble slipt, sandblåst og syrebehandlet. Deretter Tecktylert og kittet opp alt av dører og skjermer. - Nye forskjermer - Takrails, dørhåndtak, vindulister ble lakkert. - Baklamper og blinklyst ble sotet (ganske mye faktisk ) - Hellakkering innvendig og utvendig (skiftet fra 303 til 475). - Mellomsliping og "ripefri" klarlakk Noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 denne ble jo kjempefin nå! Lov å spør hva du betalte for slik lakkering?PM eller her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrixen Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 Tusen takk glemte å ta noe særlig bilder under prosessen men skal se om jeg har noe.. Bare å regne det, timepris x 230 ca neida, er såpass heldig at jeg jobber som lakkerer så ble en god del rimeligere enn hva det koster hvermansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå