Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en E39 540 som jeg bruker som banebil, blir bur og antagelighvis turbo i den til vintern.

Men er det noen spesielle turbor som anbefales? tenkte i førsteomgang så jeg hvertfall får 100 hk mere

lyst på twin turbo så jeg får tidlig ladetrykk. :)

Skrevet

må vel få det av å bruke 2 små enn å ha singel turbo med masse innsug pga V'en..?

eller anbefaler dere singel framfor twin?

Skrevet

Man gjør ikke nødvendigvis det nei. Det ser ut for att du er litt ny på dette temaet. Jeg annbefaler deg og lese på ppf forumet og savar turbo forumet. Der står det enormt mye lærenyttig ang turbo trimming. Lykke til:)

Skrevet

Er målet 100hk mer så kjøper du deg en s62, når du så blir lei av effekten i den handler du inn en kompressor.

Skrevet
Vurdert kompressor ja :P men tar heller den noe billigere løsningen og monterer på en liten snurrer istedet

Hvis du trur det er billig å turbokonvertere en 540, så ønsker jeg deg lykke til :)

Skrevet

Billigere blir det når man får gode nok rabatter på turbo og deler, eksos og innsugsmanifold fikser man selv :P prøver turbo på min tenker jeg meg, så har jeg litt mere hk å ta ut seinere også. M60n tåler noen ekstra gamp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...