Efen Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Hei! Jeg har en E39 540 som jeg bruker som banebil, blir bur og antagelighvis turbo i den til vintern. Men er det noen spesielle turbor som anbefales? tenkte i førsteomgang så jeg hvertfall får 100 hk mere lyst på twin turbo så jeg får tidlig ladetrykk.
Efen Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Skrevet Juli 19, 2013 må vel få det av å bruke 2 små enn å ha singel turbo med masse innsug pga V'en..? eller anbefaler dere singel framfor twin?
Jørgen-A Skrevet Juli 20, 2013 Skrevet Juli 20, 2013 Man gjør ikke nødvendigvis det nei. Det ser ut for att du er litt ny på dette temaet. Jeg annbefaler deg og lese på ppf forumet og savar turbo forumet. Der står det enormt mye lærenyttig ang turbo trimming. Lykke til:)
Lamek Skrevet Juli 20, 2013 Skrevet Juli 20, 2013 Vurdert kompressor? Kompressor er det samme som å montere japselyd:-p
Morty999 Skrevet Juli 20, 2013 Skrevet Juli 20, 2013 Vurdert kompressor? Kompressor er det samme som å montere japselyd:-p
Efen Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Skrevet Juli 21, 2013 Vurdert kompressor ja men tar heller den noe billigere løsningen og monterer på en liten snurrer istedet
M|Fjeld Skrevet Juli 21, 2013 Skrevet Juli 21, 2013 Er målet 100hk mer så kjøper du deg en s62, når du så blir lei av effekten i den handler du inn en kompressor.
Kristian Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Vurdert kompressor ja men tar heller den noe billigere løsningen og monterer på en liten snurrer istedet Billigere løsning?
KennethW Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Trimming er aldri billig. Det må være første hint
Kristian Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Hva slags budsjett har du på å bygge twin turbo på m60'n?
Wendel Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Vurdert kompressor ja men tar heller den noe billigere løsningen og monterer på en liten snurrer istedet Hvis du trur det er billig å turbokonvertere en 540, så ønsker jeg deg lykke til
Efen Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Skrevet Juli 23, 2013 Billigere blir det når man får gode nok rabatter på turbo og deler, eksos og innsugsmanifold fikser man selv prøver turbo på min tenker jeg meg, så har jeg litt mere hk å ta ut seinere også. M60n tåler noen ekstra gamp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå