tommeh Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Hei ! Kjøpte meg en E34 for snart en uke siden. Veit at det er 2 stk fra bimmers som har hatt den før så kan nok hende noen kjenner den igjen Har ikke fått gjort så mye med den enda, da jeg akkurat har kjøpt den, og jeg syns den er ganske grom sånn som den er nå. Men jeg har litt planer framover ihvertfall, og det kommer jo alltid mer - Grenrør og effektanlegg - Shadowline/svarte nyrer - Shadowline/sota tåkelys - Nye BMW emblem Hvis dere har noen synspunkter eller tilbakemeldinger så kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Gratulerer med ny bil,så jo flott ut den der;) Trenger kansje nye dekk og eller er det bildet som lyver litt,spesielt skiltnr også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommeh Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 Gratulerer med ny bil,så jo flott ut den der;) Trenger kansje nye dekk og eller er det bildet som lyver litt,spesielt skiltnr også Takk Er veldig fornøyd. Hehe er nok ikke bildet som lyver nei, dekka foran er gamle og skeivslitte og sitter på feil vei i tillegg.. Men nye dekk er på vei, samt skiver og klosser foran og bak Har også fått på svarte "Shadowline" nyrer foran, ble mye bedre syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå