Myren Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 lufter 325'n min for salg da jeg ikke har tid eller plass pga andre interesser. bilen er ikke eu ok eller år avg er ikke betalt siden den ikke har blitt brukt bilen er fin å hel bortsett fra en kanalen er inntrykt helt fremme venstre side så har fått glipe på døra, men er ikke skjeiv kun nedre dør feste som har blitt trykt inn. ellers strøkene skinnseter, motor maler som en katt, tight å fin girkasse(getrag kasse) sort komplett taktrekk, ell takluke. bilen skal ikke ha noe store problem å komme igjennom eu! framskjermene har sett sine bedre dager, ny svart m front (ulakkert) gul foliert lykter, å gule tåkelys følger med følger med 2 18" hartge felger da 2 av dem ble knust. godkjent senka, ellers kosmetisk bra. tenker meg en pris på 20k / bud om jeg er helt forjæveli å få¨tak i på bimmers send melding eller ring 40618269 bor i fræna, ca 20min fra molde intrykkte kanalen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Hvor holder du til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myren Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Fræna, ca 20min fra molde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salley Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... ditAd=true bytte mot den + mlegg til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mod000 Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Trygg og kjørbar stand? Er meget interessert hvis bilen er en original 325i! Og kmstand og evt rust angrep på karosseri og understell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myren Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 hei! litt sent svar nå men, bilen er kjørbar den:) er ikke spesielt mye angrep av rust på den, kanalene har vert sveiset av tidligere eier å er hele ikke mye rust, kmstand er nermere 300 000 tror jeg, men tok å bytta motor å girkase fra min tidligere 325 så km stand der ligger på nermere 220 000 maler som en katt å tight å fin girkasse, har til og med fått retta opp kanalen ganske så bra! ta kontakt 40618269 om du er interisert, siden jeg ikke er så offte innom her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå