Tormodnessa Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Hei, i går begynte skjermen min og tulle seg til. Skjermen virker noen ganger når eg starter opp bilen men som regel ikke. Det kan virke som det er spilleren baki som er problemet siden radioen fremdeles virker. Mvh Tormod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Har du prøvd å ta ut av sikringene for anlegget og lat da få stå noken minutt før du prøver igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tormodnessa Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Har ikke prøvd de tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 kanskje dette er ei løysing men viss det ikkje funker så kan det være modulen baki eller rett og slett skjermen/spelaren frame som tar kvelden. kan sikkert fikses men då blir google din venn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Hvis navi skjermen din tar kvelden send meg en pm! Jeg er interessert i en defekt skjerm til et prosjekt jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tormodnessa Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 Er på ferie nå så har ikke fått tid til og feilsøke skikkelig. Viss den er gåen er salg aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå