Kny Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Vurderer å selge mine BBS RS 212 da jeg skal selge bilen og tror den blir mer lettsolgt med org. felger. (kan vurdere bytte + et "stort" mellomlegg) Felgene ble nylig renovert med nye kanter (2" foran, 2,5" bak), lakkert tønne og senter (Kremhvit farge) hos lakkerer, nye emblem, polert senterskruene og nye gullspikes. (De som har gjort dette vet hva det koster for en sånn renovering) Specs på framfelg: 8,5x17" ET13 195/40 Falken dekk Specs på bakfelg: 9x17" ET6 215/40 Falken dekk De selges i utgangspunktet med de dekkene som står på som er brukbare foran og bør byttes snart bak. De sitter omtrent slik på senket E36 coupe. Så du trenger dekkstrekk, camber og litt valsing bak for å få de til å sitte på 3-serie. Setter prisen til 18.000,- Tlf.: 93440451 eller send meg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Ny pris, ferdig pruta:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå