torfinn91 Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Noen som kan fortelle meg om det er tenningsmodul på en E30 325ix facelift?? Den vil ikke gnistre lengre og har prøvd å bytte, coil, svinghjulsensor, hjerne og til og med ledningsnett!! Skjønner ikke hva som kan være galt!! Hvordan kan jeg se om det er startsperre på den som kanskje har klikka?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
torfinn91 Posted July 23, 2013 Author Share Posted July 23, 2013 Hopp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty999 Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 nei det er ikke startsperre eller tenningsmodul, modulen ligger inne i hjernen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
torfinn91 Posted July 23, 2013 Author Share Posted July 23, 2013 Hmm.. hva fanken kan være galt??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwmann24 Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 kamsensor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
torfinn91 Posted July 23, 2013 Author Share Posted July 23, 2013 Det er jo ikke kamsensor på disse motorene :/ Kun svinghjulssensor.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwmann24 Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 okay, snodig at det ikke hjalp å bytte alt da. Finnes det noen relè eller sikringer som kan ha noe med dette å gjøre da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
torfinn91 Posted July 24, 2013 Author Share Posted July 24, 2013 Jeg vet ikke :/ Har prøvd å måle diverse uten noe resultat :/ Noen som kan forklare hva som skjer når du vrir om tenninga?? Hva som styrer hva? Og hva som må funke for at den skal gnistre?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts