piter Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Hei Noen som vet hvor store siemens 7235007322 dyser er ? takker for hjelp på forskudd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted July 31, 2013 Author Share Posted July 31, 2013 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted August 5, 2013 Author Share Posted August 5, 2013 ingen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus_bmw Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 Hvis dette er dyser du har liggende så prøv og finne noe annet nr på de, evt ta bilde av de og legg det ut. Sikkert mange som har gjort et kjapt søk på dette nr inkludert deg selv tenker jeg,men finnes ikke noe på nettet som inneholder d nr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted August 5, 2013 Author Share Posted August 5, 2013 har ikke mere en det bilde her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus_bmw Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 630cc høyohmsdyser 2min så skal jeg finne datasheet på de. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus_bmw Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 http://siemensdeka.com/specsheets/FI114961.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted August 5, 2013 Author Share Posted August 5, 2013 takk for svar:) brukbare dyser det der? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus_bmw Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 Simens deka er gode dyser for pengene ja Men har du kjøpt de brukt eller har brukt de en stund, er en dysetest og rens på sin plass Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted August 5, 2013 Author Share Posted August 5, 2013 takk for tips Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts